maanantai 3. maaliskuuta 2014

Muutosten tuulet ja Instagram

Koin itse pari viikkoa sitten pienen muodonmuutoksen kampaajalla ja nyt sitten päätin että blogin ulkoasukin saa muuttua. Ehkä uuden ulkoasun myötä inspistä bloggaamiseen löytyisi jostakin kolopahasesta enemmän. Huom ulkoasu on siis vielä ihan kesken! Pitää jatkaa sen muokkailua taas sitten kun on aikaa.Olispa mulla taikasauva jolla voisin taikoa mun vuorokauteen muutaman lisätunnin. On niin paljon tekemättömiä juttuja. Onneksi tällä viikolla keskiviikkona ja perjantaina ei ole koulua. Vapaapäivät tulee tarpeeseen (vaikka just oli hiihtoloma, hehe, taidan myöntää, että mussa on laiskurin vikaa).

Olen joululoman jälkeen väkertänyt vaikka mitä ja mieli tekis näperrellä jotakin koko ajan lisää. Nyt viime aikoina mun värkkäilyt ovat tainneet kaikki olla sisustusjuttuja. On niin kiva sisustaa itse tehdyillä jutuilla omaa kämppää ja nyt kun vihdoinkin on moninkertaisesti enemmän tilaa kuin porukoiden luona mun pikkuhuoneessa. 

Ajattelin, että mun instagram-kuvat saavat tänään kertoa mitä oon viime aikoina puuhaillut. Mun instaan pääsee muuten tästä






 Hyvää viikon alkua kaikille!


 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti