maanantai 12. elokuuta 2013

Reisitaskuhousujen lyhennys

Olin viime sunnuntaina kirppiksellä myymässä (ei tullut kyllä hirveesti rahaa). Kun kävin läpi lauantai-iltana vaatteita joista halusin eroon, löysin mun tooooosi vanhat capri-pituiset vaaleat reisitaskuhousut. En ottanut niitä sunnuntaina kirpputorille mukaan, koska ajattelin että niitä voisi vähän tuunata tms. Nää housut on olleet mulla varmaan noin kuusi vuotta sitten viimeks käytössä ja silloin ne oli ehkä vähän isot vyötäröltä, mutta nyt ne siis istui mulle hyvin. Noissa housuissa on 45% puuvillaa ja 55% pellavaa. Mukavan tuntunen materiaali!


 Taas näitä mun 'hienoja' peilin kautta otettuja kuvia :D

Olen koko kesän yrittänyt etsiä vaatekaupoista uusia shortseja, sellaisia jotka eivät ole liian lyhyet eivätkä nouse ylöspäin kun kävelee. Ärsyttävää, kun kaupat on täynnä superlyhyitä shortseja, jotka ehkä juuri ja juuri peittävät perseen peban. Lyhensin siis nämä housut shorteiksi. Oli hyvä juttu, että sain itse päättää pituuden. Näiden shortsien lahkeita ei tarvitse koko ajan olla vetämässä alaspäin, eivät nimittäin nouse. Materiaali voi olla myös yksi syy. Shortseista tuli oikein hyvät, vaikka aluksi meinasi mennä ikä ja terveys noiden reisitaskujen purkamisessa, koska ne oli ommeltu niin tiheästi kiinni. Mutta siis, tässä lopputulos:



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti